سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاسیه «شکوه ایثار» در رشت برگزار شد

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در اجلاسیه «شکوه ایثار» در رشت از ۱۵ خانواده شاهد و ایثارگر گیلان تجلیل شد.

به مناسبت روز «بزرگداشت شهدا» امروز در رشت در مراسمی ۱۵ نفر از منتخبان خانواده‌های شاهد و ایثارگر گیلان تجلیل شدند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، این سرمایه‌های ارزشمند را مردان زنده تاریخ و مجاهدان عرصه‌های سخت دفاع از کیان و شرف این آب و خاک دانست.

او گفت: احیای ارزش‌های والای انسانی و اسلامی در این سرزمین مرهون درایت و تلاش‌های خالصانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت همچنین تحقق عینی الگوی ارایه شده از متن انقلاب شکوهمند اسلامی را مستلزم روحیه رشادت و فداکاری فرزندان رشید و صالح امام توصیف کرد و افزود: شهدا در این عرصه پیشگام بوده و روحیه رشادت و ایثار را به آیندگان ارزانی داشته اند.

حسین مصطفی پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان نیز در این نشست یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: بهترین شیوه پاسداشت از ارزش‌های والای انقلاب، پاسداری از آرمان‌ها و رهروی از سیره شهدا است.

محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با تشریح اهداف برپایی این همایش گفت: تقدیر از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر به ویژه فرزندان شهدا، گام کوچکی در راستای پاسداشت تلاش‌های خالصانه این انسان‌های الهی و فداکار به حساب می‌آید و هر ساله در روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از مستند هنری «به نام مادر» کاری در خصوص انعکاس روحیه صبر و بردباری مادران شهدای استان گیلان رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.