سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی گره کور ترافیکی در چهار شهر مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: پیش بینی می‌شود ترافیک نوروزی در چهار شهر استان سنگین باشد به همین دلیل گشت‌های ویژه در این شهر‌ها مستقر شدند.

سرهنگ بیگلری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح نوروزی پلیس راهور در مازندران برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها با بکار گیری بیش از ۱۰۰۰ پلیس از ۲۵ اسفندماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد

او با بیان اینکه پلیس راهور با تمام توان در خدمت تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها خواهد بود، افزود: همه دستگاه‌های امدادی مانند هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها مستقر شدند.

رئیس پلیس راهور مازندران ادامه داد: پیش بینی می‌شود ترافیک نوروزی در برخی شهر‌ها مانند زیراب و پل سفید در محور سوادکوه، مرزن آباد در محور کندوان و شهر عباس آباد سنگین‌تر از سایر شهر‌ها باشد.

سرهنگ بیگلری گفت: گشت‌های ثابت و سیار برای استقرار در این شهر‌ها در نظر گرفته شده است تا گره‌های ترافیکی را باز کنند
او افزود: نشستی نیز با روسای پلیس راهور و راه سه استان همجوار با مازندران در استانداری برگزار و مقرر شد در اجرای محدودیت‌های ترافیکی هر سه استان با هم هماهنگ باشند.

رئیس پلیس راهور مازندران ادامه داد: خط قرمز پلیس راهور برخورد با تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیر مجاز، سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ و نبستن کمربند ایمنی است.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه ۹۶ درصد مردم خوب رانندگی می‌کنند و فقط ۴ درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند، گفت: خودرو‌های که تخلفات حادثه ساز داشته باشند با هماهنگی دادستان مرکز استان تا پایان تعطیلات توقیف خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.