سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۰ هزار پرونده تعزیراتی مختومه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از مختومه شدن ۱۰ هزار و ۱۰۸ پرونده در بخش های مختلف خبر داد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پارسال متخلفان پرونده‌های تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از ۳۳۳ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند که این مقدار محکومیت مربوط به پرونده‌های بخش‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان است.

او افزود: تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در بخش کالا و خدمات ۳ هزار و ۵۷۹ پرونده به شعب تعزیرات استان وارد شد و از این تعداد ۳ هزار و ۵۷۲ پرونده مختومه شد که ۹۹.۸ درصد پرونده‌ها در این بخش مختومه شده است.

حسن پور میزان محکومیت پرونده‌ها در بخش کالا و خدمات را بیش از ۴۷ میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بخش قاچاق کالا و ارز ۵ هزار و ۹۷۹ پرونده وارد و از این تعداد ۵ هزار و ۹۶۳ پرونده مختومه شده است، عنوان کرد: در این بخش نیز ۹۹.۷ درصد پرونده‌های وارده به شعب مختومه شده است.

او همچنین میزان محکومیت متهمان در این بخش را بیش از ۲۸۵ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان عنوان کرد.

حسن پور ادامه داد: همچنین در این مدت در بخش بهداشت، دارو و درمان ۵۷۴ پرونده وارد و ۵۷۳ پرونده مختومه شده که محکومان به پرداخت بیش از ۹۳۷ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیشترین تخلفات در پرونده‌های بخش کالا و خدمات مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور، در بخش قاچاق کالا و ارز مربوط به حمل کالا‌های با موضوع قاچاق، ورود و خروج کالا از مسیر‌های غیرمجاز بدون انجام تشریفات گمرکی و نگهداری و عرضه کالای قاچاق از سوی واحد صنفی و در بخش بهداشت، دارو و درمان بیشترین پرونده‌ها مربوط به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت بهداشت محیط و عرضه کالای تاریخ گذشته در واحد‌های صنفی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.