سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه در جمع امداد گران هلال احمر استان

نماینده ولی فقیه در استان گفت:جمعیت هلال احمر اولین کسانی هستند که در صحنه‌های سخت و بحران حاضر می‌شوند.

حجت الاسلام و الملسمین آل هاشم با بیان اینکه در اولین روز‌های سال جدید در اتوبان تبریز_بستان آباد در بین امدادگران جمعیت هلال احمر استان حضور یافتم گفت:جمعیت هلال احمر استان همیشه پا در رکاب بوده و در حوادث و بحران‌ها اولین کسانی هستند که در صحنه‌های سخت حاضر می‌شوند.

او با تقدیر از زحمات امدادگران هلال احمر استان در زلزله خوی و ترکیه افزود: تقدیر فدراسیون صلیب سرخ از تلاش‌های جمعیت هلال احمر ایران در امدادرسانی به مردم زلزله زده ترکیه و سوریه، بیانگر این مطلب است که تلاش‌های جمعیت هلال احمر غیر قابل انکار و برای همگان مشهود است.

او در ادامه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر برای مردم ایران در صحنه‌های امداد و نجات نامی آشناست گفت: از نزدیک در خوی حضور یافتم و شاهد ایثار و فداکاری جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی برای مردم خونگرم خوی و پشتیبانی جانانه از جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بودم بر خود وظیفه می‌دانم از تک تک کارکنان، امدادگران و جوانان فعال در جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی نمایم.

امام جمعه محبوب تبریز با تاکید بر نقش آمادگی هرچه بیشتر نیرو‌های امدادی در کاهش آسیب‌های ناشی از بحران ها؛ مداخلات انسان در طبیعت، تصرف در حریم و بستر رودخانه ها، تغییر نامطلوب کاربری ها، وضعیت پوشش گیاهی و ساخت و ساز غیر مجاز و نا ایمن را از عوامل تخریب محیط زیست و افزایش آسیب پذیری در برابر حوادث عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از بهره‌مندی ۶۶ هزار و ۹۰۰ مسافر از خدمات بشردوستانه ۶۲ پست ثابت و سیار نوروزی در سراسر این استان خبر داد.

دکتر حمید منجم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی در خصوص خدمات امداد و نجات ارائه شده در ۴۳ پست ثابت و سیار امداد و نجات و خدمات بشردوستانه و مسافران نوروزی ارائه شده در ۶۲ پست ثابت و سیار در استان آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: از ابتدای طرح تا روز چهارم فروردین ۱۴۰۲ در مجموع ۶۹۶ نفر از جوانان هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی متشکل از ۳۱۰ خواهر و ۳۸۶ برادر در ۶۱ پست ثابت و سحاب مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی بوده‌اند.

او افزود: تعداد اکیپ‌های دوچرخه سوار سحاب ۹ تیم و پیاده نیز ۹ تیم در میادین و مکان‌های گردشگری و توریستی در حال ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به مسافران نوروزی هستند که تاکنون ۸۰۴۸ نفر از این خدمات بهره‌مند شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.