سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتهای معاملات بازار سرمایه؛

رشد بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص کل/معاملات فرابورس ادامه دارد

شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۳ واحدی ایستاد.

 یکشنبه (۶ فروردین) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۱۸۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲ هزار و ۴۶۹ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فملی» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وکغدیر »، «فولاد» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۴۷ واحدی روی پله ۵۹۲ هزار و ۵۰۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۳ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۷۸۷ هزار تومان رسید.


برترین گروه صنعتی بورس

امروز فرآورده‌های نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو » و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های فجر، وساخت و ثشاهد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کفپارس، زکوثر و وتوس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های وکغدیر، فردا و افران بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای،فیروزا و سیر در بورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

نماد‌های شتران، دارایکم و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، شتران و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

بر اساس آخرین اطلاعیه فرابورس پایان جلسه معاملاتی در تمامی بازار‌های فرابورس ایران در روز جاری مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۶ ساعت ۱۵:۰۰ خواهد بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
چه رشیدیه که ارزش مبلغیش میاد پایین
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
والله شاخص بالا بره یا نره این سهام که همش منفی و منفی.منفی.دی منفی.از سال ۹۹ همه سهامدارها تو ضررهای بالای ۷۰ درصد هستند.حالا شاخص بره بالا اما سهام منفی جه سود.کمر مردم شکست از این همه ضرر مالی در بورس
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
اصل سرمایه سال ۹۹ خیلی از سهامداران خرد هنوز در اکثر نمادها در ۵۰ درصد ضرر هستن اونوقت می‌بینیم که شاخص نزدیک مرداد ۹۹ اومده ،مثلا خودرو و خساپا یک سوم قیمت ۹۹ معامله میشن یا خود کفا که رسما با اون همه دارایی در اصل نابودش کردن و غصینو وووووووووو.....وووووودو،لطفا این معادله را از دید ما بلند مدتی ها حل کنید سرمایه یک‌سوم شده و همه چیز ۱۰ برابر شده مدیونی پخشش نکنی چون جواب میخوام ،هر کس میدونه جواب بده وگرنه منم میشم نوسانگیر روزانه و من و امثال من گند میزنیم به بازار درست مثل حقوقی ها و صندوقهای نوسانگیر
مرادی
۱۷:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
امروز هسته ی معاملات هنگ کرد چرا ذکر نکردید همیشه اخبارتون ناقصه
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
سرمایه ما از تابستان ۹۹ یک‌سوم شده ولی شاخص اومده همون مقدار ۹۹ به نطر شما کجای کار ایراد دارد؟؟؟؟،
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
بهتره بگید شاخص سازی پرتفوی سهامداران منفی شاخص مثبت
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
همه بازار منفی
شاخص مثبت
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
شاخص سازی و بس ....
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
حمایت از بورس یعنی همین
احسنت
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
چی شد امروز نگذاشتن شاخص رشد کنه