سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعار سال ۱۴۰۲ شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل رونمایی شد

طی مراسمی، از شعار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ با عنوان «آرامش، رفاقت، کار و تلاش» رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: الگوی تعالی سازمانی یکی از ابزار‌های مهم و تاثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه‌ها محسوب می‌شود و ضروری است تا با پیاده سازی ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی، تا حصول نتیجه نهایی که همان کسب رضایت عموم مردم است قدم برداریم.

هاشم علایی ادامه داد: با نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان «آرامش، رفاقت، کار و تلاش»، تلاش خواهد شد تا ضمن ایجاد رفاقت و دوستی میان مجموعه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی، در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و افزایش رضایتمندی مراجعین، حرکت مضاعفی داشته باشیم که در این بین، نقش نیروی انسانی کارآمد و صادق بسیار کارگشا خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه، این نامگذاری با خرد جمعی کلیه کارکنان حاصل شده است، افزود: این شعار برگرفته از فکر و خواست همه همکاران بوده است و به‌گونه‌ای هوشمندانه انتخاب شده است تا ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری، شاهد افزایش رفاه و دوستی کارکنان در سال ۱۴۰۲ باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های سال جدید شرکت شهرک‌های صنعتی با محوریت توسعه شهرکها، تامین زیرساختها، تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد و اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف از واحد‌های تولیدی خواهد بود که امیدواریم با کمک کارکنان و صاحبان واحد‌های تولیدی، شاهد رشد تولید و افزایش حضور سرمایه گذاران در استان باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.