سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید نهایی ۴۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۴۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این استان تایید نهایی شدند.

محبوب حیدری گفت: در استان اردبیل سالانه احداث ۱۵ هزار و ۸۸۳ واحد مسکن و تا چهار سال آینده ۶۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکن هدفگذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تعداد کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل را ۱۱۴ هزار و ۹۷۳ نفر اعلام کرد و می گوید: تا کنون ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر آورد اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر مربوط به اردبیل و چهار هزار و ۶۵۶ نفر هم مربوط به شهرستان‌های استان می‌باشد.

به گفته او، زمین مورد نیاز ۲۴ هزار نفر از متقاضیان هم که بالا ی ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند برای ساخت مسکن تامین شده است.

حیدری گفت: تعداد واحد دارای قرارداد ساخت در استان۶ هزار و ۹۲۰ واحد و تعداد واحدهای دارای قرارداد مشارکت با بانک در سطح استان پنج هزار و ۳۳۶ واحد است.

او می گوید : تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۳۵۶ واحد در قالب پنج هزار و ۶۹ طرح برای دریافت تسهیلات خود مالکی در بانک های عامل ثبت درخواست نموده اند که از این تعداد سه هزار و ۳۶۸ واحد در قالب۹۹۰ طرح منجر به عقد قرارداد با بانک شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: از این تعداد سه هزار و ۷۲ واحد با ۶۹۴ طرح مسکن شهری و مابقی در قالب مسکن روستایی انعقاد قرارداد شده است.

حیدری گفت : آخرین مهلت مرحله دوم پرداخت آورده متقاضیان طرح نهضت ملی در اردبیل تا آخر خرداد ماه امسال می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.