سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری زمین به اتحادیه ضایعات فروشان ارومیه

معاون راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آماده واگذاری زمین به اتحادیه ضایعات فروشان می‌باشد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی موضوع واگذاری زمین برای ضایعات فروشان که در محل فرمانداری ارومیه برگزار شد،گفت: این اداره کل آماده واگذاری زمین به اتحادیه ضایعات فروشان و یا واگذاری به عنوان شهرک تخصصی صنف ضایعات فروشان می‌باشد.

حجت محمدی ثانی اظهار کرد: تعیین مکانی مشخص برای این صنف از سال ۱۳۸۹ شروع شده و در نهایت زمینی در اطراف شهر ارومیه در نظر گرفته شد و هم اکنون سه قطعه زمین در روستای قطلو، جاده شهید کلانتری و پشت باغ رضوان مشخص کردیم است.

وی گفت: برای قطعه قطلو تمام مراحل اخذ سند به نام دولت، تعیین کاربری و اخذ مصوبه سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان مالک زمین و نماینده دولت انجام گرفته است و طی صورت جلسه‌ای زمین جهت اجرای پروژه و ارایه طرح تحویل نمایندگان شهرداری گردیده است‌.

این مقام مسئول بیان کرد: برای ۲ قطعه دیگر در صورت تکمیل مدارک و ارایه درخواست واگذاری از سوی شهرداری اقدامات لازم اعمال خواهد شد.

 تا پیش از سال ۹۰ شغل  ضایعات فروشان فاقد صنف و اتحادیه  بود اما  از سال ۹۰ برای ساماندهی و اخذ مجوز این شغل دارای صنف شد که بعد از تعیین محل استقرار ضایعات فروشان، اتاق اصناف منتظر مجوز تغییر کاربردی زمین از سوی اداره راه و شهرسازی برای استقرار صنوف آلاینده است ولی باگذشت‌ بیش از ده سال تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.