سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان شهریار طی یک‌ماه گذشته

دادستان شهرستان شهریار از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش مالی ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

حمید عسکری پور دادستان شهرستان شهریار استان تهران گفت: دادستانی شهرستان شهریار در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام به تعریف برنامه‎ای مدون جهت شناسایی و برخورد با مرتکبان این حوزه کرده است که نتیجه اقدامات صورت پذیرفته طی سال ۱۴۰۱ مجموعا به ارزش مالی ۲۵۲ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده است.

دادستان شهرستان شهریار تصریح کرد: پیرو تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین نام گذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار است، بنابراین در راستای حمایت از تولید و معیشت شهروندان در یک ماه گذشته این دادستانی اقدام به کشف انواع کالا‌های قاچاق و احتکار شده کرده است.

عسکری پور اظهار کرد: در این رابطه با شناسایی تعدادی انبار و محل نگهداری کالا‌های قاچاق،۴۷ هزار قلم شیرآلات بهداشتی، ۱۲۸ دستگاه لوازم خانگی، ۵ هزار قلم اسباب بازی، هزار و ۵۰۰ لیتر مشتقات نفتی و کشف یک انبار پی وی سی در مجموع به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شد.

دادستان شهرستان شهریار با اشاره به توقیف ۴ دستگاه خودرو در این حوزه، گفت: در این خصوص ۸ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.