انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ولی بادسان خیلی خوب بود حیف که دیگه فعال نیست
ان شا ا... اداره ثبت اسناد هم امکان پیگیری الکترونیکی وضعیت درخواست ها را داشته باشد
محسن اسفندیاری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین در جلسه هماهنگی که به منظور راه اندازی وب اپلیکیشن قزوین من تشکیل شد، گفت: به زودی درگاه واحد ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری قزوین راه اندازی و در دسترس شهروندان قرار میگیرد و با این اقدام شهروندان میتوانند فقط از طریق این درگاه خدمات شهرداری را دریافت کنند.
اسفندیاری افزود:شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به صورت مستقیم و بدون واسطه با شهرداری قزوین ارتباط داشته و از ۴۰ خدمت متنوع شهروندی و کارمندی مانند ثبت قرار ملاقات و ارتباط با مدیران شهری، ثبت درخواستها و استعلامات حوزه شهرسازی و ... بهرهمند شوند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین تمام امکانات خود را در راستای الکترونیکی کردن خدمات خود به کار گرفته است تا از این طریق رضایت حداکثری شهروندان را جلب کند.