سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری‌های دوسویه در جهت اعتلای اقتصاد دریا محور

مدیرکل بندر امیرآباد در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران بر اهمیت همکاری‌های دو سویه در جهت اعتلای اقتصاد دریا محور تأکید کرد.

محمدعلی موسی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در دیدار با مدیر عامل شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) ضمن تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت صنایع دریایی صدرا، ساخت، تعمیر و نگهداری شناور‌های دریایی را یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد دریامحور برشمرد که وجود دو ارگان دریایی راهبردی بندر امیرآباد و کشتی سازی صدرا در مجاورت هم، فصل مشترک و همکاری‌های موثری را می‌تواند در تجارت منطقه رقم بزند.

او با بیان اینکه بندر امیرآباد از دیرباز با شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) همکاری‌های مختلفی در زمینه تعمیر و سرویس شناور‌ها دارد ابراز امیدواری کرد این همکاری و تعاملات در آینده افزایش و فصل جدیدی از مناسبات همکاری را بین این دو ارگان دریایی شاهد باشیم.

موسی پور در ادامه از وضعیت اسکله ها، حوضچه و زیرساخت‌ها و توانمندی‌های تاسیساتی صدرا بازدید و بر تسریع عملیات ساخت ۴ فروند شناور در دست اقدام با هدف توسعه ناوگان ایرانی در خزر تاکید کرد.

او در پایان به منظور هم اندیشی و ارتقا ظرفیت و توان عملیات دریایی و بندری، تشکیل کارگروه مشترک و برگزاری نشست دوره‌ای ارگان‌های دریایی منطقه را خواستار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.