سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار البرز:

فرمانداران با هرنوع افزایش غیرقانونی اجاره بهای مسکن برخورد کنند

عبداللهی افزایش اجاره بهای مسکن را تا ۲۰ درصد قانونی خواند و گفت: فرمانداران، اداره صمت و اتحادیه املاک باید با هر نوع تخلف در این زمینه برخورد کنند.

استاندار البرز در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: همچنین بانک ها در ارتباط با ارایه تسهیلات ودیعه مسکن همراهی کنند.

عبداللهی از موجران و افرادی که تمکن مالی دارند درخواست کرد تا جای ممکن با درک شرایط اقتصادی از افزایش اجاره بها و ودیعه مسکن خودداری کنند.

او ضمن تقدیر از مدیران خانه محله های ۶۶ گانه استان برای احصا مشکلات و پیگیری در جهت حل آنها، افزود: اهتمام ویژه ای نیز از سوی مدیران شکل گرفته و تحولات محسوسی در محله های محروم استان رقم خورده است.

استاندار البرز گفت: امید است که همچنان در مسیر امیدافزایی، اعتماد آفرینی و کسب رضایتمندی مردم بویژه در محله های محروم، توفیق یابیم.

عبداللهی گفت: ️اکنون با جدیت برای ارتقا و توانمند سازی ۶۶ محله محروم استان متمرکز شده ایم و البته موظف و مکلف هستیم که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های استان تلاش کنیم و برای این منظور ریل گذاری صحیحی صورت گرفته است.

او افزود: شهرداری ها باید به شکل خاص چند اقدام مهم، ویژه و موثر در محله های کمتربرخوردار استان در دستور کار قرار دهند.

استاندار البرز گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در خصوص محله های محروم صورت گرفته و برای نیل به نتیجه نهایی و کسب رضایتمندی مردم، راه و مسئولیت سنگینی داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.