سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنجش بیش از ۱۹ هزار نوآموز خراسان‌شمالی

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: امسال ۱۹ هزارو ۵۳۸ نوآموز بدو ورود به دبستان از نظر بینایی، شنوایی، گفتاری و سلامت جسمی و حرکتی مورد سنجش قرار می‌گیرند.

 حسین نعمتی گفت: طرح سنجش سلامت در ۱۰ پایگاه دائمی و ثابت و ۱۱ پایگاه مدرسه‌ای از دیماهسنجش بیش از ۱۹ هزار نوآموز خراسان‌شمالی پارسال آغاز و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

او هدف اصلی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان را پیشگیری از بروز و تشدید بیماری ها، تشخیص جایگاه دقیق آموزش کودکان برای استفاده از خدمات متناسب با استعداد‌ها و توانمندی‌های کودکان جلوگیری از افت تحصیلی اعلام کرد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه ثبت نام قطعی نوآموزان در مدارس مورد تقاضا منوط به ارایه برگه سنجش است گفت: والدین، سنجش فرزندان خود را به روز‌های پایانی طرح موکول نکنند و از اکنون برای ارزیابی مناسب اقدام کنند.

نعمتی در مجموع هفت هزار و ۷۰۱ نوآموز در بجنورد، سه هزار و ۱۰۸ نفر در شیروان، ۲ هزار و ۲۵۲ نفر در اسفراین، ۳۰۶ نفر در بام و صفی آباد، ۷۶۷ نفر در جاجرم، یکهزار و ۵۰۵ در رازو جرگلان، ۸۷۵ نفر در فاروج و ۲ هزار و ۴۶۱ نوآموز در مانه و سملقان و ۵۶۱ نفر در گرمه در آستانه ورود به دوره ابتدایی هستند.

برچسب ها: سنجش ، بینایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.