سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

حل مشکلات واحد‌های تولیدی و حمایت از سرمایه گذاران مهمترین وظیفه مسئولان است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا از زحمات کارآفرینان و تلاشگران عرصه تولید و صنعت، تشکر و قدردانی شود.

هاشم علایی در جریان تجلیل از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی گرمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن انجام شد، اظهار داشت: در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال رشد تولید نامگذاری شده است، فرا رسیدن دهم تیرماه فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، از تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و جهادگران عرصه تولید سپاسگذاری شود.

او ادامه داد: بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارآفرینان در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی، نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز داشت: وظیفه ما مسئولان است تا از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید استفاده کنیم.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی تلاش می‌کند با ارائه مشوق‌ها و بسته‌های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، بستر‌های رشد و توسعه صنعت استان را فراهم سازد.

او تامین زمین، اجرای زیرساخت‌ها و واگذاری زمین با شرایط نقد و اقساط را از جمله تسهیلاتی برشمرد که برای تسهیل حضور سرمایه گذاران در استان در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.