سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاپیتان تیم جوانان پیکان به آلومینیوم پیوست

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک از جذب کاپیتان پیشین تیم‌ جوانان پیکان خبرداد.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: ابوالفضل قنبری که فصل گذشته برای تیم‌های جوانان و امید پیکان به میدان رفت و کاپیتان این تیم بود، با نظر مثبت سید مجتبی حسینی به آلومینیوم اراک پیوست.

وی ادامه داد: این بازیکن ۱۹ ساله که تجربه حضور در رده‌های نوجوانان و جوانان استقلال را هم دارد و چهار سال در این باشگاه بوده، سال گذشته نیز در کنار تیم بزرگسالان پیکان حضور داشت و اکنون با عقد قراردادی به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

مهاجم فصل گذشته گل‌گهر با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: در ادامه روند نقل و انتقالات تیم فوتبال و در راستای تقویت تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، باشگاه با مرتضی تبریزی مهاجم سابق گل‌گهر سیرجان به توافق رسید.

رجائیان افزود: تبریزی که سابقه حضور موفق در استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان را دارد، با نظر سید مجتبی حسینی برای تقویت خط حمله آلومینیوم به این تیم اضافه شد.

وی اظهار کرد: این مهاجم پنج فصل حضور در لیگ قهرمانان آسیا را همراه با ذوب‌آهن و استقلال تجربه کرده و ۱۱ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده و طی سالیان اخیر نیز همواره در جمع برترین گلزنان تیم‌های خود در لیگ برتر بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.