سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردمی‌سازی امور آرمان انقلاب اسلامی است

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی‌سازی امور آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک،گفت: امام خمینی (ره) با به میدان آوردن مردم حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را جمع و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه گذاری کردند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت خاطر نشان کرد: ۶۰ درصد زنان و ۴۰ درصد مردان پیش از انقلاب بی سواد بودند و امام (ره) فرمودند هرکس سواد دارد به افراد بی سواد سوادآموزی کند و افراد بی سواد نیز تمکین کنند.

عبودتیان افزود: امام خمینی (ره) جهاد سازندگی را برای آب رسانی و برق رسانی به روستا‌ها تاسیس کردند و ۹۷ نهاد مردمی را پایه گذاری کردند تا مسائل و مشکلات کشور توسط این دستگاه‌ها حل شود.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت یادآور شد: جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه مردمی و با دست خالی در برابر دشمنان ایستاد.

عبودتیان گفت: رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب فرمودند روح حاکم این است که مردم به میدان باز گردند.

وی افزود: حضور همه جانبه مردم و آمدن مردم پای کار در خیلی از حوزه‌ها رفع مشکلات را به همراه داشته و تا مردم اراده نکنند هیچ کاری شدنی نیست.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت نسیت به میدان دادن به جوانان تاکید کرد و کفت: جوانان ما در معرض تهدیدات دشمنان قرار دارند و اگر به آنان میدان داده نشود دیگران به آنان میدان می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی موج گرما سال جاری نسبت به ۱۱ سال گذشته بی سابقه بوده است.

محمود محمودی افزود: ۱۲ تیرماه گرمترین روز زمین ثبت شد و مصرف برق با ۷۲ هزار و ۴۵۸ مگاوات رکورد زده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: دولت مردمی ۱۰۰ برنامه در حوزه تولید، انتقال و توزیع تدوین کرد و این برنامه.‌ها به بهترین شکل اجرایی شد.

محمودی اظهار کرد: هفت هزار مگاوات در مدت یکسال توسط دولت سیزدهم با افزایش بهره وری نیروگاه‌های موجود به میزان تولید این انرژی افزوده شد.

وی گفت: در راستای جلوگیری از قطع برق خانگی و تکرار تجربه گذشته برنامه تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: از میزان یک هزار و ۴۰۰ مگاوات در استان مرکزی ۲۵ مگاوات در بخش کشاورزی، ۴۳۰ مگاوات در بخش صنعت، ۲۲۸ مگاوات بخش خانگی، ۵۸ مگاوات بخش عمومی و اداری و ۸۰ مگاوات در سایر حوزه‌ها مصرف شده است.

محمودی افزود: ۳۵۸ مگاوات برابر با تولید یک واحد نیروگاهی به میزان مصرف استان مرکزی افزوده شده است.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۵۱ مورد منجر به قطع برق ادارات شده و برای ۷۰ مشترک برق لوازم اندازه گیری هدفمند نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۷۷ درصد مشترکان استان سال گذشته الگوی مصرف را رعایت کردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی نیز در این نشست درباره مصوبه مولدسازی گفت: در گذشته ۴۰ ملک در استان شناسایی شد که اکنون به ۲۵۰ ملک افزایش یافته که شامل بانک‌ها و شرکت‌های دولتی است که کارنامه موفقی استان در این بخش داشته است.

«سعید ملااسماعیلی» با بیان اینکه، سه روش برای شناسایی املاک مازاد وجود دارد، افزود: یکی از این روش‌ها، گزارش مردمی است که در استان مرکزی ۱۶ مورد گزارش مردمی در سامانه سوت‌زنی ثبت شد.

وی بیان کرد: در استان مرکزی، قالب اموالی که شناسایی شده توسط خود دستگاه‌های اجرایی، معرفی شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی گفت: سال گذشته ۱۵۴ ملک مازاد در استان شناسایی شد که در بانک اطلاعاتی این اداره کل ثبت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.