سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حال حاضر، کشاورزان به دلیل عدم آشنایی با بازاریابی نوین، مجبور هستند، دست به دامن بازاریابی سنتی، یعنی همان دلالان شوند.

عدم توجه به بازاریابی نوین و فروش مستقیم و بی واسطه محصولات کشاورزی و مواد غذایی، موجب کاهش سودآوری محصولات کشاورزی و مواد غذایی شده است.

 

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
پژوهش
۰۷:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
اکثر محصولات با پایین ترین قیمت توسط دلالان از کشاورز خریداری و چندین برابر قیمت به مردم عرضه می شود چرا دستگاههای نظارتی در خوابند؟
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
خودكشاورزان هم مقصرند ،وقتي مردم مستقيم براي خريد ميرن سر زمين ،همانند ميدان تره بار قينت ميدن.