سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات احداث خط اتوبوس BRT خیابان کاشانی

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین خطوط اتوبوسرانی اصفهان حدفاصل میدان جمهوری تا پل فلزی آغاز شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین خطوط اتوبوسرانی اصفهان حدفاصل میدان جمهوری تا پل فلزی آغاز شده است.

علی رضی‌زاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث خط اتوبوس تندرو (BRT) در خیابان کاشانی افزود: طرح راه‌اندازی این خط حد فاصل میدان جمهوری تا پل فلزی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

اوگفت: آماده‌سازی خیابان، جدول‌کشی دو طرف و استقرار ۱۸ ایستگاه به‌طور کامل در طول این مسیر در دست اقدام است و اصلاح زیرسازی روکش آسفالت خیابان شهید بهشتی و کاشانی نیز انجام می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در واقع با اجرای این خط، دسترسی مسافران و سهولت تردد اتوبوس‌های مسیر تندرو محقق می‌شود.

اوبا اشاره به زمان بهره‌برداری از این خط گفت: محل‌هایی که با ترافیک در ارتباط است، سریع‌تر و تا مهرماه تکمیل خواهد شد، اما تکمیل پروژه زمان‌بر است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

رضی‌زاده با بیان اینکه این خط یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین خطوط اتوبوسرانی اصفهان است، اضافه کرد: مسیر برگشت این خط با مشکل ترافیک مواجه بود که این موضوع با احداث این خط ساماندهی می‌شود و از طرف دیگر جداسازی این خیابان نیز توسط گل‌میخ انجام شده است تا ترافیک خیابان مضاعف نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.