سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ششمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری در شهرکرد

مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری ششمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مقدسی اظهار داشت: در آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری، ۳۵ داوطلب در رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل شرکت کردند.

وی افزود: داوطلبان شامل ۷ مرد و ۲۸ زن، عمدتا در رشته پرستاری باهم به رقابت پرداختند.

دکتر مقدسی تصریح کرد:‌ این آزمون با نظارت نماینده قطب ۷ آمایشی کشور پنجشنبه ۱۹مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن ولی عصر(عج) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون صلاحیت گروه پرستاری شامل ۱۰۰ سوال است گفت: داوطلبان با پذیرش در این آزمون علاوه بر کسب امتیاز آموزش، به لحاظ صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمی و روانی تایید می‌شوند.

به گفته وی، این آزمون سالانه دو بار برای افراد دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد اتاق عمل و هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در رشته‌های فوق از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، برگزار می گردد.

گفتنی است: نتایج این آزمون به صورت سراسری در وبگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی www.sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.