سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان مسلح در کمتر از ۴۸ ساعت در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه سارق مسلح در کمتر از ۴۸ ساعت در شاهرود و یکی از شهر‌های استان گلستان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان به سرقت مسلحانه از یک منزل و کافی‌شاپ طی یک روز در شاهرود اشاره کرد و افزود: شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی به حضور میدانی ماموران انتظامی و پلیس آگاهی در صحنه جرم و همچنین انجام بررسی‌های تخصصی در این زمینه اشاره کرد و گفت: سرانجام هویت سه سارق مسلح که به وسیله یک قبضه سلاح وینچستر با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وسایل کافی‌شاپ و در ادامه سرقت منزل کرده بودند، برای پلیس فاش شد.

سردار موقوفه‌ئی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و انجام کار شبانه‌روزی و اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان شهرستان شاهرود، محل اختفای ۲ سارق در یکی از شهرستان‌های استان گلستان و دیگری در شاهرود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس هر سه سارق را طی ۲ عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شاهرود منتقل کرد، ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت مسلحانه و خشن اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان لوازم سرقتی از کافی‌شاپ به همراه یک قبضه سلاح وینچستر کشف و ضبط شد.

به گفته وی، ۲ نفر از متهمانی که دستگیر شدند جزء اراذل و اوباش سطح یک استان‌های دیگر بودند که با تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار موقوفه‌ئی تاکید کرد: افرادی که به روی امنیت و آرامش مردم اسلحه بکشند، بدانند، اولین اشتباه آنها، آخرین اشتباهشان خواهد بود و اگر خوش شانس باشند، کنار اسلحه‌شان نمی‌افتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.