سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی کتاب؛

زندگی پرافتخار سلمان فارسی در کتابی از محمد محمدی اشتهاردی

به مناسبت سالروز درگذشت سلمان فارسی به معرفی کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام» به نویسندگی محمد محمدی اشتهاردی پرداخته‌ایم.

هر امت و ملتی در میان خود فرزانگان و برجستگانی ارجمند دارد که به وجود آن‌ها افتخار می‌کند و آن‌ها را به‌عنوان نمونه و الگو معرفی می‌کند. در فرهنگ اصیل و شایسته‌ پیامبران و اولیای خدا و مکتب‌های آسمانی، قهرمانان چنین فرهنگی، فرزانگانی درست‌کار، پاک‌روش، آگاه، تلاش‌گر و راستین‌اند که سلمان فارسی یکی از آنان است، از این جهت به معرفی کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام» پرداخته ایم.

کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام» به نویسندگی محمد محمدی اشتهاردی از مجموعه کتاب‌های سرگذشت یاران پیامبر(ص) به‌نشر است. این اثر به سرگذشت سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام می‌پردازد.

خواندن کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام»  و مجموعه سرگذشت یاران پیامبر(ص)  به کسانی که علاقه‌مندان به تاریخ اسلام و راه و روش یاران پیامبر (ص) هستند،  پیشنهاد می‌شود.

مجموعه کتاب‌های سرگذشت یاران پیامبر (ص) در هر جلد به سراغ معرفی یکی از یاران پیامبر و قهرمانان تاریخ اسلام رفته و زندگی پرافتخار این دلاوران را بررسی کرده است و در کتاب سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام»  به سرگذشت سلمان فارسی پرداخته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.