سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ کشته و مصدوم بر اثر برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در شیراز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: بر اثر برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک ۳ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.

عیدی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگا‌های ۴ فرهنگ شهر را به محل حادثه اعزام کرد.

 او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری زانتیا به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج شده و به تیر چراغ برق برخورد می‌کند.

عیدی پور تصریح کرد: بر اثر این حادثه، راننده و سرنشینان زانتیا که ۸ نفر بودند در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با همکاری عوامل اورژانس اقدام به کمک و امدادرسانی به افراد گرفتارشده می‌کنند.

او با بیان اینکه در این حادثه ۳ نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: مصدومان برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.