سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان ۷۰۰ بیمار به همت بسیج جامعه پزشکی زابل در هفته دفاع مقدس

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان زابل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویزیت رایگان ۷۰۰ بیمار در مناطق حاشیه‌نشین و روستا‌های کمتر برخوردار انجام شد.

  محمدحسین باراجی   بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس رزمایش اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم حاشیه منطقه سیستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی زابل در قالب طرح ویزیت و خدمات رایگان پزشکی در سطح عمومی و تخصصی را به شهروندان عزیز شهری روستایی و مناطق کمتر برخوردار ارائه شده است.

وی افزود: این برنامه در راستای محرومیت‌زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات‌رسانی به مناطق محروم صورت گرفت.

باراجی ادامه داد: از ابتدای هفته دفاع مقدس تا پایان این هفته ۱۱ تیم پزشکی در مناطق حاشیه‌نشین و شهری همچنین اعزام به پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد به‌صورت روزانه مستقر بوده و روزانه بیش از ۶۰۰ نفر بیمار ویزیت رایگان و پنج ایستگاه خدمات سلامت جهت خدمات روان‌شناختی و مشاوره، کنترل فشارخون توسط کانون بسیج جامعه پزشکی زابل برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های اعزامی شامل پزشک عمومی، دندان‌پزشکی، متخصص داخلی، روان‌شناس و مشاور بوده که به مناسبت هفته دفاع مقدس خدمت بی‌منت به مردم این خطه از کشور ارائه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.