سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات پزشکی و اجتماعی در کاروان سلامت اشکذر

رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر از ارائه‌ی خدمات پزشکی، روانپزشکی، خدمات پرستاری و اجتماعی به ساکنان روستای شرب العین خضرآباد خبر داد.

سید کاظم بزاز زاده رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر گفت: پزشکان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اشکذر در آخرین روز از هفته سالمند، در قالب طرح کاروان سلامت با شعار «دسترسی عادلانه به خدمات و پویش با هم هواتو داریم» به ارائه خدمات پرداختند.

او با اشاره به ارائه خدمات به همه ساکنان این روستا گفت: هدف از این اقدام توزیع عادلانه خدمات پزشکی به نیازمندان، غربالگری بیماران، ارائه خدمات رایگان پزشکی و پرستاری، شناسایی نیازمندان به منظور حمایت و پیگیری روند درمانی آن‌ها است.

بزاز زاده ادامه داد: حضور، حمایت و همراهی داوطلبین شهرستان بسیار خوب و مثال زدنی است و تداوم برنامه‌ها ناشی از این حمایت‌ها است.

او بیان کرد: برنامه‌های اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی و درمانی و همچنین تیم‌های داوطلبی شهرستان به روستا‌ها به منظور ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مردم و بخصوص نیازمندان، سالمندان و کم توانان از برنامه‌های تدوین شده ۶ ماهه امسال است.

رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر گفت: این برنامه ۱۵ روز یکبار در مناطق مختلف اجرا می‌شود.

گفتنی است، در این برنامه که از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل حسینیه روستا و با حضور پزشک، روانپزشک، پرستار، تکنسین داروئی و نجاتگران انجام گرفت، ۵۳ نفر ویزیت،۳۲ نفر غربالگری آلزایمر، ۱۵ نفر خدمات پرستاری (مراقب زخم، پانسمان و...) دریافت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.