سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین جمعیت عشایری استان در شهرستان کلیبر ساکن اند

فرماندار کلیبر با بیان این که بیشترین جمعیت عشایری استان در شهرستان کلیبر ساکن اند گفت: برای برگزاری دائمی جشنواره‌ی فرهنگی _ورزشی عشایر با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی دقیق شده است.

میر حسین بهادری در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره‌ی فرهنگی_ورزشی عشایر شهرستان کلیبر با تأکید بر حفظ رسوم و سنت‌های عشایری، توجه بیشتر نهاد‌های فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی به این جشنواره را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد وگفت: انشاءالله جشنواره فرهنگی _ورزشی عشایر شهرستان کلیبر با تنوع بیشتر و برنامه‌های باکیفیتری برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر شایستگی‌های شهرستان و ظرفیت‌های بی‌بدیل آن در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری خواستار جدیت مسؤولین برای برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره شد و خاطر نشان کرد: با توجه به همین ظرفیت‌ها، جشنواره‌ی فرهنگی _ورزشی عشایر شهرستان کلیبر ظرفیت ملی و حتی بین‌المللی شدن را هم دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور تمامی عشایر منطقه و با نمایش دستاورد‌های عشایر در زمینه صنایع دستی و عذا‌های مختلف عشایر و نصب آلاچیق‌های عشایری در کنار مسابقات ورزشی برگزارمی شود، افزود: تلاش می‌کنیم تا با این کار فرهنگ و سنن عشایر منطقه به همه شناسانده شود.

برچسب ها: عشایر ، کلیبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.