سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پادشاه اردن: جنگ فورا متوقف شود

پادشاه اردن با بیان اینکه جان همه غیرنظامیان با ارزش است، بمباران غزه را جنایت جنگی خواند و خواستار توقف فوری آن شد.

 «عبدالله دوم» پادشاه اردن با بیان اینکه جان همه غیرنظامیان با ارزش است، بمباران غزه را جنایت جنگی خواند و خواستار توقف فوری آن شد.

به گزارش  الجزیره، پادشاه اردن در کنفرانس سران صلح قاهره ۲۰۲۳ که با هدف بررسی تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه و کاستن از تنش در فلسطین برگزار شده است، افزود: بمباران شدید غزه به طور کامل غیرقابل قبول و جنایت جنگی است.

وی ادامه داد: محاصره غزه و قتل و گرسنه نگهداشتن مردم ما در غزه در سایه سکوت بین المللی صورت می‌گیرد. سوخت و کمک‌های انسانی و دارو باید به طور کامل به غزه برود و کوچاندان فلسطینی‌ها خط قرمز ما است.

سران شماری از کشور‌های عربی و غیر عربی در این کنفرانس که لحظاتی پیش آغاز شده است، شرکت کرده اند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن‌های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست‌ها است، آمریکا و اروپا از رژیم اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.