سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر از حریم جاده‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: به منظور بالا بردن سطح ایمنی محور‌های ارتباطی، بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر از حریم جاده‌های استان پاکسازی شده است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: امسال اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محور‌های ارتباطی استان صورت گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب بیش از ۶۰۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

وی به نصب حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تابلو و علائم در راه‌های استان، نصب حدود ۲۰ کیلومتر نیوجرسی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلو‌های برق به تعداد ۴۵۰ عدد در محور‌های ارتباطی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم بالغ بر ۲۸۰۰ کیلومتر از شانه راه ها، جمع آوری، بازسازی و تعمیر حدود ۲ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی حدود ۹ هزار تابلو و علائم حریم راه در محور‌های ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری بوده است.

دست نشان همچنین ایجاد و رنگ‌آمیزی بیش از ۷۶۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۴۵۰ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن، حدود ۱۰۰ فقره تعمیر نرده حفاظ و قرنیز و رنگ‌آمیزی حدود ۸۰۰ عدد سرعت گیر را به عنوان سایر پروژه‌های حوزه راهداری در این مدت اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.