سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته مشارکت همگانی انتخابات با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی

کمیته مشارکت همگانی انتخابات با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی برای ارتباط با مردم تشکیل می شود.

 فرماندار اصفهان در همایش نقش دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی در مشارکت همگانی در انتخابات با اشاره به اینکه یازدهم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، گفت:هدف ما این است که از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای ارتباط گرفتن با مردم و افزایش مشارکت استفاده شود.


محمد علی احمدی با بیان اینکه در اجرای انتخابات فرایندی زمان بندی شده مدنظر است، افزود: ۲۰ منطقه در اصفهان داریم که در آن حدود هزار شعبه رای مستقر خواهد شد.


او با اشاره به اینکه در هیئت نظارت از طیف‌های مختلف سیاسی حضور دارند، گفت: سلامت انتخابات با دید و حضور مردم تضمین شده و در دوره‌های مختلف انتخابات محقق شده است، اما آنچه باید به آن توجه ویژه شود، این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی برای بحث مشارکت تلاش کنند.

فرماندار اصفهان ادامه داد: اگر امروز دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌ها را دعوت کرده‌ایم از این جهت است که هدف ما فقط کارمندان دولت نیستند، قصد داریم از دستگاه‌های اجرایی برای ارتباط گرفتن با مردم استفاده شود و این یکی از رسالت‌های ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی نیز این همایش با بیان اینکه اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، گفت: با تدابیر فرماندار ده ماه پیش جلسات انتخابات را آغاز کردیم و ۹ کمیته مهم انتخابات پیش بینی شده است.


علیرضا قاسمی افزود: کمیته آموزش، فناوری، رسانه، استعلامات، حقوقی و قضائی، تبلیغات، اجرایی و امنیت نظامی دیگر کمیته‌های انتخابات هستند.


او گفت: با مسوولان هر منطقه جلساتی برگزار شده و ما مطابق دو مؤلفه تجربه و جوان‌گرایی به دنبال جذب اعضا در هیئت اجرایی هستیم که کار خود را از هفته آینده شروع خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.