سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج

تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز، اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق غربی شهر کرج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم  پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

او با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی  دو نفر  از متهمان سابقه حوزه سرقت خودرو شناسایی شدند، افزود: در ادامه با تحت نظر قرار دادن تحرکات این افراد مشخص شد که متهمان پس از سرقت خودروهای مدل بالا از طریق جابجا کردن کامپیوتر خودروها و تعریف کد جدید، خودروها را به دو  مالخر در استان آذربایجان شرقی جهت سندنمره کردن می فرستادند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه با هماهنگی اکیپی از ماموران به شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان موفق به دستگیری دو مالخر در این زمینه شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها هشت دستکاه خودروی سرقتی و چندین لاشه خودرو کشف کردند.

او گفت: پس از انتقال متهمان به استان البرز، اکیپی دیگر از کارآگاهان سارقان خودرو را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها نیز چند خودرو سرقتی کشف شد.

سردار هداوند با بیان اینکه ۳۰ نفر مالباخته در خصوص این پروند شناسایی شده، اظهار کرد: ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند توسط پلیس بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

 فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از معرفی متهمان به مرجع قضایی و انتقالشان به زندان خبر داد و گفت: رعایت نکات پیشگیری از سرقت خودرو تا حد زیادی می تواند از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.