سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رویداد نوجهان در مدارس استان اصفهان

همزمان با سراسر کشور رویداد نوجهان امروز در مدارس استان اصفهان آغاز شد.

 مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: امروز در برنامه‌ای همزمان دانش آموزان مدارس استان اصفهان همزمان با ۲۰ هزار مدرسه آثار خود را با مولفه‌های افول آمریکا با زبان خود و به‌صورت تئاتر، سخنرانی و.. ارائه می‌کنند.


علی حقانی با اشاره به اینکه از ۸ تا ۱۰ آبان‌ماه دانش‌آموزان اقدام به پلاکارد نویسی، ساخت دست‌سازه و... برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه خواهند کرد افزود: از ۱۴ تا اواخر آبان‌ماه برای گفتگو محوری نسبت به مؤلفه‌هایی که در بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه ایران در نظم نوین جهانی، جبهه مقاومت و افول آمریکا برنامه‌ریزی‌شده است.


او  گفت: از ۴ تا ۹ آذرماه همایش‌های استانی رویداد نوجهان برگزار خواهد شد و از برترین دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه تقدیر خواهد شد.


حقانی افزود: دانش آموزان آثار تولیدی خود در خصوص رویداد نوجهان و مولفه‌های آن به صورت‌های کلیپ، موشن‌گرافی و پادکست و سایر محتوا‌هایی که در فضای رسانه‌ای قابل‌انتشار است، را ارائه خواهدکرد و تیم داوران این آثار را بررسی و در ۱۲ بهمن‌ماه اختتامیه برنامه رسانه‌ای این رویداد نیز برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.