سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالن کنگ فو پاکان بندرعباس نیازمند بازسازی و بهسازی + فیلم

نامناسب بودن امکانات و شرایط سالن کنگ فو پاکان در بندرعباس گلایه شهروندان و ورزشکاران را به همراه داشته است.

شهروند خبرنگاری از بندرعباس با ارسال تصاویری از شرایط و امکانات نامناسب سالن ورزشی کنگ فو پاکان واقع در سالن فجر بندرعباس گلایه کرد.

به گفته این شهروند وضعیت نامناسب این سالن موجب وارد شدن صدماتی به ورزشکارن شده و با وجود انجام چند بازدید از سوی مسئولان هنوز اقدام موثری برای بهبود شرایط صورت نگرفته است و خواستار بررسی موضوع شد.

روزبه زابلی پور معاون توسعه امور ورزشی ادراه کل ورزش و جوانان هرمزگان مشکل اصلی این سالن را نداشتن متولی عنوان کرده و گفت: در قانون به صراحت ذکر شده که اماکن مازاد باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و طبق پیگیری‌های انجام شده توانستیم مجموعه دستگاه‌های نظارتی را متقاعد کنیم که هیات ورزشی به عنوان بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

او گفت: هیات ورزشی متقبل شده پس از اجرای واگذاری کامل، شرایط و امکانات سالن پاکان در خور شان مردم و ورزشکاران ساماندهی شود.

معاون توسعه امور ورزشی ادراه کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: با توجه به روند سریع پیگیری‌ها امیدواریم مراحل واگذاری تا قبل از یک ماه آینده پایان یابد.

زابلی پور گفت: درصورت باقی ماندن نواقص در امکانات سالن پاکان با بودجه اعتبارات عمرانی سال آینده، این نواقص رفع خواهد شد.

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.