مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در حاشیه بازدید از سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سنندج، ضمن قدردانی از مسئولین این مرکز، سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی را فرصت مطلوبی برای پیوند دو سویه مردم و دولتمردان دانست و با اشاره به اهمیت این سامانه اظهار داشت: به مردم عزیز اطمینان میدهم که هیچ نامه یا تماسی با این سامانه بدون پاسخگویی نخواهد ماند.
فرزاد پیشکاری گفت: میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در طول ۳ روز استقرار خود نزدیک به ۲ هزار نامه را ثبت کرده و همکاران این اداره کل در حال بررسی این نامهها میباشند و کمترین زمان منتج به نتیجه خواهد شد.
وی اولویت اول دولت سیزدهم را اشتغال و رفع بیکاری دانست و گفت: تمام تلاش دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که این مشکل را برطرف کند و امیدواریم امسال با تلاشهای دولت، ایجاد تعاونیهای دانش بنیان، افزایش سرمایه گزاری و حرکت به سمت رونق اقتصادی، فرصتهای شغلی بیشتری در استان فراهم شود تا این مشکل و معضل به طور اساسی برطرف گردد.
از روز اول سفر ریاست جمهوری به کردستان تاکنون ۱۱۹ هزار و ۶۷۵ درخواست ثبت سامد شده که ۵۲۲۷۰ مورد به صورت تلفنی و بقیه به صورت نامه بوده است.
این مرکز در دوشیفت کاری مشغول به ثبت نامهها و جوابدهی به تلفنها است و در طول روز بیش از ۲۰ هزار درخواست مورد بررسی قرار میگیرد.