سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

نظارت بر سواحل به صورت مستمر در استان بوشهر انجام بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظارت بر سواحل و برگزاری کمیسیون‌های مربوطه در شهرستان‌ها ساحلی باید به صورت منظم برگزار شود.

اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست با معاونین سیاسی فرمانداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: مجدداً سفر‌های شهرستانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ادامه خواهد داشت و در این سفر‌ها دیدار با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نخبگان در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین فرمانداران و معاونین سیاسی باید نشست با اقشار مختلف مردم و پیگیری نارضایتی‌های شهرستانی در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: بخشداران نیز در این زمینه و حضور فعال در بین مردم را اولویت اساسی خود قرار دهند و در سطح بخش نشست‌های مردمی و میز خدمت برگزار کنند.

پورات تاکید کرد: جهاد تبیین و امید آفرینی و انعکاس اقدامات دولت یکی از محوری‌ترین برنامه‌های معاونین سیاسی در شهرستان‌ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: بحث نظارت روی سواحل و برگزاری کمیسیون‌های مربوطه در شهرستان‌ها ساحلی باید به صورت منظم برگزار شود و مصوبات آن پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با انتخابات آتی برای مشارکت و حضور حداکثری اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفته که باید استمرار یابد.

پورات عنوان کرد: حق الناس بودن رأی مردم، اجرای مرّ قانون و بی طرفی در برگزاری انتخابات، اصول اساسی ما خواهد بود و اگر به این سه موضوع به قدر کافی توجه کنیم حضور گسترده مردم در انتخابات را خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.