سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ حمایت ورزشکاران از مردم غزه امروز از ساعت ۱۴:۳۰

ورزشکاران و قهرمانان ایران امروز در همایشی بزرگ جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و صدای مظلومیت مردم فلسطین می‌شوند.

وزارت ورزش و جوانان در فراخوانی از تمام ورزشکاران و قهرمانان دعوت کرد تا امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در مقابل دانشگاه تهران در همایش حمایتی از مردم غزه حضور یابند.
متن فراخوان به شرح زیر است: 
«وزارت ورزش و جوانان یکدل و یکصدا دفاع جانانه‌ی جبهه‌ی مقاومت را علیه رژیم صهیونیستی ستایش می‌کند و بار دیگر با محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب، از قهرمانان، داوران، مربیان، پیشکسوتان، جوانان و آحاد مختلف مردم دعوت می‌کند در روز شنبه ۲۷ آبان ماه، در تجمع سراسری مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه حضور گسترده و پرشور و شعور خود را بار دیگر به منصه‌ی ظهور برسانند.»

همچنین شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران ضمن تاکید بر حضضور جامعه کاراته در این همایش گفت: این رژیم کودک کش سال‌ها است که دومیلیون نفرانسان بی گناه را در باریکه غزه محاصره کرده و محروم سازی آن‌ها از کمترین امکانات حیاتی ونقض همه قوانین را داشته است، آن‌ها آخرین کار‌هایی که باقی مانده بود را نیز انجام دادند و به بیمارستان‌ها حمله کردند و در واقع با کودک کشی دست به نسل کشی زدند.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: این اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر رخ داده است؛ متاسفانه دل همه ما را به درد آورده است و حالا وقت آن است که همه ما از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم. باید تمام چهره‌های تاثیر گذار، آزادی خواهان جهان، سازمان‌های بین المللی و حقوق بشر به وسط میدان بیایند و این جنایت بزرگ رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی را دوباره محکوم کنند تا انشالله این رژیم منحوس وغاصب صهیونیستی نابود شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.