سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی مدارس همه مقاطع تحصیلی نوبت بعد از ظهر در کازرون

مدارس همه مقاطع تحصیلی نوبت بعد از ظهر در کازرون به دلیل وضعیت جوی و هشدار هواشناسی تعطیل است و به صورت مجازی برگزار می شود.

ستاد مدیریت بحران شهرستان کازرون اعلام کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و پیش بینی بارندگی شدید در امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، همه کلاس‌های درس در همه مقاطع تحصیلی مدارس و مراکز کودکستان این شهرستان در بعدازظهر امروز تعطیل است.

آموزش و پرورش کازرون نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه مدیران، دانش آموزان، اولیاء و مردم شهرستان می‌رسانیم در پی بارندگی شدید امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه همه کلاس‌های درس همه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان این شهرستان در نوبت بعد از ظهر انجام نخواهد شد و به صورت «مجازی در شاد» برقرار است.

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با اشاره به ورود سامانه بارشی از امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه به استان، اظهار کرد: این سامانه همه استان را فرا می گیرد؛ اما در مناطق نیمه غربی استان و شیراز فعالیت بیشتری خواهد داشت.

او ادامه داد: این سامانه موجب بارش باران، ورزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات می‌شود. 

حقیقت با بیان اینکه در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان نیز این سامانه مناطق جنوبی و جنوب شرق استان را فرا می‌گیرد، افزود: این سامانه بارشی موجب لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری‌شدن روان آب، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.

او توصیه کرد: شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، جابه جایی عشایر کوچ رو و صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.