سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر توجه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به نیازهای فرهنگی

نماینده، ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی این استان بر توجه جدی سازمان تبلیغات اسلامی به نیاز‌های فرهنگی در حوزه تبلیغ تاکید کرد.

آیت الله حسینی وجود بیش از هزار مسجد و حسینیه را از ظرفیت‌های استان برشمرد و گفت: برخی از این مکان‌ها با کمبود مبلغ و امام جماعت مواجه هستند. 
 
امام جمعه یاسوج توجه به معیشت طلاب را خواستار شد و افزود: مسئولان دولتی برای تحقق توسعه فرهنگی خوب شعار می دهند، اما بد عمل می کنند.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هم به برخی اقدامات این سازمان در حوزه تبلیغ و مهندسی فرهنگی از جمله ساخت ده اثر هنری تلویزیونی و سینمایی اشاره کرد و افزود: در برخی از اقدامات فرهنگی تبلیغی رشد ده درصدی صورت گرفته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه محور برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی موضوعات مهم جامعه شامل تحقق جهاد تبیین و تبیین سیاست‌های راهبردی گام دوم انقلاب است، گفت: تلاش میکنیم با هم افزایی و هم گرایی دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی صدای انقلاب را در قالب جهاد تبیین به گوشش مردم برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه مدیریت و ساخت مساجد براساس منویات مقام معظم رهبری مردمی است، افزود: با این‌ها سند راهبردی ویژه مسجد با همکاری شورای عالی مساجد تدوین شد که با تصویب آن اقدامات ارزشمندی در حوزه مسجد صورت خواهد گرفت.
 
در این نشست مدیران دستگاه‌ها، نهاد‌ها و موسسات فرهنگی دیدگاه‌ها و خواسته هایشان را مطرح کردند.
 
افزایش مساجد و خانه عالم، ضرورت تامین اعتبار برای تولید آثار هنری با موضوعات فرهنگی، مذهبی و توجه به پویایی مساجد و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها برای تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی از جمله درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.