سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ زندانی جرایم غیرعمد استان اردبیل چشم‌انتظار کمک خیران هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از خیران خواست تا زمینه آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی این استان را فراهم کنند.

کریم‌الله محبوبی گفت: سوای زندانیانی که در قالب پویش مردمی نذر هشتم امسال تا کنون از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند، ۲۰ محکوم جرایم غیرعمد و مالی چشم‌انتظار یاری دستان پر مهر خیران هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل افزود: مبلغ سه میلیارد ریال در مجموع برای آزادسازی این مددجویان نیازمند مورد نیاز است و خیران تنها پایان آذر ماه جاری، فرصت دارند تا به آزادی آنها از زندان‌های استان اردبیل کمک کنند.

به گفته او، خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ مربوط به این ستاد نزد بانک ملت در این کار خیر مشارکت کنند.

محبوبی افزود: امسال در مجموع ۱۶۱ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ بدهی یک هزار و ۹۶۹ میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۳۶ ریال از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند که بیشترین مبلغ شامل پذیرش اعسار با ۶۷.۲۷ درصد و گذشت شاکیان با ۱۹.۶۶ درصد از کل مبلغ مورد اشاره بود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: آزادی این افراد از جمله با یک هزار و ۳۲۴ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۴۶۱ ریال پذیرش اعسار، ۳۸۷ میلیارد و ۶۰ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۹۵۶ ریال گذشت شاکیان و ۱۰۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی محقق شد.

او ادامه داد: همچنین مبلغ ۶۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک خیران ستاد دیه استان اردبیل، ۶۰ میلیارد و ۳۳۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴۱۹ ریال آورده مددجویان، هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال پرداخت صندوق خسارت‌های بدنی، ۹ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال کمک ستاد دیه کشور و ۱۶ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال کمک خیران ستاد دیه کشور بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.