سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی رئیس‌جمهور:

پارس جنوبی بخشی از نیاز‌های ارزی کشور را تامین کند

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های شدید توانسته است کار عظیمی در منطقه پارس جنوبی به ثمر برساند و ضمن تامین امنیت انرژی، بخشی از نیاز‌های ارزی کشور را تامین کند.

نشست ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح‌های نفت و گاز در منطقه عسلویه و چالش‌های پیش روی این طرح‌ها با حضور محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور، معاونین نظارت بر منابع هیدروکربوری و توسعه منابع انسانی وزیر نفت و مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مجتمع گازی پارس حنوبی، در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در این نشست سفر به منطقه پارس جنوبی و بازدید از طرح‌های فراساحل و خشکی این میدان را بسیار ارزنده عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های شدید توانسته است کار عظیمی در منطقه پارس جنوبی به ثمر برساند و ضمن تامین امنیت انرژی، بخشی از نیاز‌های ارزی کشور را تامین کند.

وی افزود: مجاهدتی که در این منطقه صورت گرفته قابل توصیف نیست و بسیار ارزشمند است.

معاون حقوقی رئیس جمهور ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پارس جنوبی و کسانی که روی سکو‌ها و در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و سایر بخش‌های مهم این منطقه زحمت می‌کشند، گفت: باید چالش‌ها و مسائل این منطقه در حوزه‌های مختلف منعکس شود تا در راستای حل آن‌ها تلاش کنیم.

دهقان به گزارش مدیرعامل و معاون توسعه شرکت نفت و گاز پارس درباره طرح‌های جدید گازی این شرکت اشاره کرد و گفت: به توسعه این طرح‌ها که گزارشی از آن‌ها در بازدید امروز ارایه شد و مایه افتخار و خوشحالی است، کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه همیشه همراه و حامی وزیر نفت در پیشبرد طرح‌ها و دستاورد‌های وزارت نفت هستیم، افزود: با توجه به اطلاعات جدیدی که در بازدید از این منطقه دریافت کردیم، بیشتر در خدمت وزارت نفت خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.