سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۸۷ درصدی درآمد مالیاتی در خراسان جنوبی

بیش از ۳۱۷ میلیارد تومان درآمد مالیاتی خراسان جنوبی به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان با اشاره به واریز این مقدار درآمد مالیاتی از آغاز امسال گفت: این درآمد از محل مالیات و عوارض وصول شده در نظام مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۷ درصد افزایش دارد.


 کریمدادی افزود: از این مبلغ، ۱۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری‌های استان، ۹۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب دهیاری ها، ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق فاقد دهیاری و ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق عشایری استان واریز شده است.


وی در خصوص سایر مصارف مالیات گفت: همچنین در این مدت ۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سهم مالیات سلامت به حساب وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، و ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه جانبازان و معلولان به حساب دستگاه‌های متولی جهت هزینه کرد در خراسان جنوبی واریز شده است.


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: در هفته دولت شاهد افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی از محل سهم درآمد‌های مالیاتی در حوزه شهری، روستایی و عشایری بودیم و امیدواریم در ایام ا... دهه مبارک فجر نیز، اثرات و برکات مشارکت مردمی در پرداخت مالیات که همواره پیگیر مصارف هزینه کرد مالیات و اثرات آن در محل سکونت خود هستند، نمود بیشتری داشته باشد و به سمع و نظر عموم مردم و خصوصاً فعالان اقتصادی برسد.

برچسب ها: مالیات ، درامد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.