سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم‌نامه استقرار سامانه بهینه‌سازی انرژی در صنایع کوچک آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه همکاری استقرار سامانه بهینه‌سازی و متناسب‌سازی انرژی در صنایع کوچک میان شرکت شهرک‌های صنعتی استان با شرکت خدماتی شهرک صنعتی شهید سلیمی امضا شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت:  تفاهم نامه  استقرار سامانه بهینه‌سازی انرژی در صنایع کوچک با استفاده از راهکار‌های مدیریت تجمیعی تقاضا محور (ADMS) برای ایجاد هماهنگی و توسعه همکاری‌ها با هدف پیاده‌سازی طرح‌های بهینه‌سازی و متناسب‌سازی مصرف انرژی در واحد‌های صنعتی و معدنی مستقر در شهرک صنعتی و نهادینه‌سازی افزایش بهره‌وری در حوزه انرژی انجام می‌شود.

آقای مطلبی افزود: این طرح با حمایت از حضور و فعالیت تیم‌های دانش بنیان و فن‌آور مدیریت هوشمند انرژی در شهرک صنعتی برای آگاهی بخشی، آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی طرح‌های مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی و پایش امضا شده است.

وی اظهار کرد: مرحله نخست این طرح با آموزش نیرو‌های شاغل در صنایع و اجرای طرح فیدر تضمینی در شهرک صنعتی معرفی شده از سوی شرکت شهرک‌ها برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت مدیریت هوشمند مصرف برق در واحد‌های صنعتی و معدنی مستقر در شهرک صنعتی به طور هماهنگ انجام می‌شود.

آقای مطلبی ادامه داد: در مرحله دوم با توسعه بازار انرژی صرفه‌جویی شده واحد‌های صنعتی و معدنی مستقر در شهرک صنعتی واحد‌های فعال در این حوزه از مزایای مالی این همکاری بهره‌مند می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.