سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۵ آذر

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله تروریستی به مقر پلیس در منطقه راسک و رفع ناترازی بودجه و دغدغه‌های دولت پرداخته‌اند.

حمله تروریستی به مقر پلیس در منطقه راسک، یمن حاکم دریای سرخ، رفع ناترازی بودجه و دغدغه‌های دولت و دربی بی‌کیفیت و پرحاشیه از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
صابر فاتحی
۰۹:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
خدای الله به حق و شرف اسماء حسنی یا سمیع یا بصیر یا قادر یا شدیدالمحال یا رحمان یا رحیم و حق حضرت محمد و ائمه اطهار پولم که از حساب
0xBeAA65AC89E859B5592593944B8C14108CD4E026
DAI
دزدیده شده تا آخر امروز برگردان و قدرتت را ثابت کن در غیر این صورت طبق برهان خلف فاقد این صفات هستی و شرفت و اسماء حسنی ات زیر سوال می رود و پیامبرت دروغین و ائمه ات کذاب و بی شرف بوده اند
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
ظاهرا دیشب شریعتمداری خواب مونده !!
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
فوتبال کثیف ، تا وقتی مانند همه دنیا با تخلفات بازیکنان میلیاردی برخورد نشود همین آش است و همین کاسه ، حتی اگر تیم داوری جام جهانی هم بازی را قضاوت میکرد باز هم حرف و حدیث و اتهام زنی وجود داشت چون عادت کرده ایم از قانون تمکین نکنیم و با قلدر بازی و هیاهو کارمان را پیش ببریم و ادعا کنیم الگوی ما در جوانمردی پوریای ولی است . مشکل VAR نیست مشکل فرهنگ ماست ، در کدام مسابقه دیده شده که بازیکنان به سمت داور بدوند و تقاضای بازبینی صحنه را بکنند و بعد هم با بازیکنان تیم مقابل سر این موضوع درگیر شوند . هموطنان عزیز بیشتر از این آبروریزی نکنید و ما را سوژه خنده دنیانکنید ، حتی در جنگلهای آمازون هم چنین بی قانونی به چشم نمی خورد .