سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان شرکت هنرمندان در دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج

همزمان با برگزاری دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج در هفته بصیرت، فراخوان شرکت در این جشنواره اعلام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام و ثبت اثر هنرمندان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در سراسر کشور ۳۰ آذر خواهد بود.

محمدجواد ساوری گفت: دومین دوره جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج با همکاری سازمان بسیج هنرمندان از ۹ تا ۱۵ دی همزمان با استان گلستان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار دانست و افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج، احیای آثار صنایع‌دستی منسوخ شده و تلاش برای اتصال شبکه تولید به شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بسیج هنرمندان است.
ساوری گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به وبگاه جشنواره به آدرس http://honarmandegari.com مراجعه و با ایجاد حساب کاربری، تنها با یک اثر در یک‌رشته دلخواه اقدام به ثبت شناسه اثر و ثبت‌نام در جشنواره کنند. آثار برگزیده از بین شرکت‌کنندگان بر اساس امتیاز دریافتی به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد و امکان فروش آثار نیز فراهم خواهد شد.

برچسب ها: جشنواره ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.