سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ تا ۱۳ دی، هفته زن است

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته زن تأکید کرد.

زهرا یعقوب‌نژاد، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در نشست هماهنگی کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس با توجه به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و تقارن این هفته با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از پیش بینی برنامه‌های متنوع با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی در این هفته خبر داد.

به گفته او، این برنامه‌ها با محوریت ترویج فرهنگ فاطمی، تحقق خودباوری و پیشرفت زنان ایرانی، معرفی الگو‌های برتر زن ایرانی اسلامی و تبیین گفتمان زنان تأثیرگذار در دست تدوین و اجرا است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان همچنین در این جلسه که با محوریت تشکیل کارگروه‌های تخصصی کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس ذیل دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان برگزار شد، بر حوزه‌های کلان تبلیغ و ترویج، آموزش و پژوهش و شبکه سازی قشر‌های مختلف زنان و تدوین و نشر خاطرات و تاریخ شفاهی زنان در دفاع مقدس به عنوان اهداف اصلی این کنگره از سوی کمیته بانوان تأکید کرد.

روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه مصادف با ۲۰ جمادی الثانی ۱۴۴۵ هجری قمری، ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز زن و روز مادر است.

به همین مناسبت از روز پنجشنبه ۷ تا روز چهارشنبه ۱۳ دی، به عنوان هفته زن نامگذاری شده است.

برچسب ها: هفته زن ، روز مادر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.