سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند درصد زنان استان زنجان مجوزهای کسب و کار را دریافت کردند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی یکسال گذشته سهم مردان در این استان از مجوزهای کسب و کار صادر شده ۵۷.۹ درصد و سهم زنان ۳۴.۹ درصد بوده است.

طیب جعفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طی یکسال گذشته سهم زنان در این استان از مجوزهای کسب و کار صادر شده ۳۴.۹ درصد بوده است، گفت: طی این مدت ۱۲ هزار و ۲۶۴ مورد درخواست مجوز کسب و کار در استان دریافت کرده ایم که ۶۵ درصد از سوی مردان و ۳۵ درصد توسط زنان ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته منتهی به آبان ماه امسال، حدود ۹۱ درصد درخواست های صدور مجوز در استان مربوط به اشخاص حقیقی و ۹ درصد مربوط به اشخاص حقوقی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این اطلاعات بر اساس داده های ثبت شده در درگاه ملی مجوزهای کشور است و این سامانه هم توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی براساس ماده هفت قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴، ایجاد شده است و مرجع رسمی تعیین شرایط مجوزهای کسب و کار محسوب می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: امسال ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی جدید در استان زنجان هدفگذاری شده که به گفته مسئولان تا نیمه نخست سال جاری بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است و انتظار می‌رود تا پایان سال مجموع عملکرد استان در این زمینه همچون سال گذشته بیش از هدفگذاری باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.