سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی ایلام خبر داد

انجام ۴۷ هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی ایلام

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۴۷ هزار و ۹۷۹ مورد بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام شده است.

محمدحسین ابراهیم‌پور رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام اظهار کرد: کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی استان ایلام در انجام وظایف قانونی خود در ۹ ماهه نخست سال جاری ۴۷ هزار و ۹۷۹ مورد بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح استان و بازدید روزانه از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی در استان، گفت: از تعداد بازدید‌های انجام شده طی سال جاری یک هزار و ۳۱۲ موارد غیر بهداشتی گزارش شده که منجر به ۲۵۸ مورد ارجاع به مراجع قضایی و هفت مورد پلمب شده است.

ابراهیم پور اضافه کرد: طی این مدت و در بازدید‌های انجام شده ۵۲ هزار و ۱۷۶ کیلوگرم فرآورده خام دامی توسط کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی استان ضبط و با اخذ دستور قضایی معدوم شده است.

وی گفت: همچنین کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی استان طی سال جاری بر کشتار و ذبح یک هزار و ۶۸۳ راس گاو و گوساله و ۱۱ هزار و ۷۶۳ راس گوسفند و سه هزار و ۵۱۳ راس بز نظارت بهداشتی داشته‌اند.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام عنوان کرد: همچنین کارشناسان حوزه نظارت بهداشتی دامپزشکی استان بر کشتار بیش از سه میلیون و ۴۵۷ هزار قطعه طیور نظارت بهداشتی داشته‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.