سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از دو اثر فاخر صدا وسیمای استان فارس

با حضور رییس شورای اطلاع رسانی دولت، از دستاورد‌های صدا وسیمای فارس در بخش‌های فتوکلیپ و اسناد پیمایش ملی ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان در استان فارس و سند زیست بوم انتخابات فارس رونمایی شد.

در جلسه شورای اداری استان فارس از اسناد و فتوکلیپ‌های تهیه شده در صدا و سیمای فارس رونمایی شد.

پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در این مراسم با بیان اینکه این اسناد شامل: سند زیست بوم انتخابات استان فارس و اسناد بازشناسی فرهنگی و مولفه‌های نرم افزاری مردم استان فارس در نگرش‌های مختلف است گفت: در صدا و سیمای فارس فتوکلیپ‌هایی از خدمات نظام پس از انقلاب اسلامی به استان و طرح‌ها و پروژه‌های کلان اقتصادی و خدمات رسان هم تهیه شده که با بهره گیری از روایت سازی و تصویر سازی حاوی طرح‌های امیدبخش با هدف معرفی خدمات دولت است.

پهلوانیان گفت: این اسناد و بخصوص فتوکلیپ‌ها که هم از طریق فضای مجازی و هم رسانه استانی پخش می‌شود می‌تواند زمینه ساز حضورگسترده‌تر و آگاهانه‌تر مردم در انتخابات پیش رو باشد.

در ادامه جلسه خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، با اشاره به اینکه اطلاع رسانی می‌تواند ایجاد امید کند و اعتماد عمومی را نسبت به اقدامات نظام افزایش دهد گفت: حجم بالای خدماتی که در کشور انجام می‌شود باید به درستی و هنرمندانه و به فوریت به اطلاع مردم رسانده شود به خصوص فوریت در اطلاع رسانی و پاسخ به موقع آسیب‌ها و شبهاتی که مطرح می‌شود.

استاندار فارس هم با تاکید بر تلاش مدیران برای جذب نیرو و ایجاد اشتغال جوانان از ۷۵ هزار سهمیه اشتغال امسال در استان فارس خبر داد.

ایمانیه گفت: سال گذشته از یک میلیون اشتغالی که دولت سیزدهم مقرر کرده بود ۵۷ هزار نفر سهم استان فارس بود که با تلاش مدیران این سهمیه به ۲۹ درصد افزایش یافت و امسال هم تلاش می‌شود ۷۵ هزار نفر سهمیه اشتغال استان فارس هم افزایش یابد و برای افراد بیشتری ایجاد اشتغال شود.

ایجاد هزار فروشگاه مستقیم عرضه کالای مورد نیاز مردم از تولید به مصرف و تبادل گردشگر در مثلث گردشگری طلایی میان شیراز، اصفهان و یزد و دیگر استان‌های همجوار، برای جذب و افزایش گردشگران داخلی و خارجی از دیگر مباحثی بود که استاندار فارس در جلسه شورای اداری امروز بیان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.