سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریب صدور گواهینامه بدون آزمون را نخورید

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون، غیرقانونی و استفاده از این گواهینامه‌ها تخلف است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:بتازگی در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه‌های رانندگی بدون آزمون هستیم که این موضوع غیرقانونی است و کسانی که اقدام به صدور این نوع مدارک کنند، برابر قانون مُجرم شناخته می‌شوند.

سرهنگ اصغر زارع  افزود: جعل گواهینامه رانندگی بدلیل نداشتن سابقه قانونی هیچ فایده‌ای ندارد و دارنده آن نیز تحت پیگرد قانونی و قضایی قرار می‌گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی  اصفهان هشدار داد: دارندگان گواهینامه‌های جعلی؛ علاوه بر جبران خسارت به مجازات سنگین هم محکوم خواهند شد.

او تاکید کرد: خودروی رانندگان استفاده‌کننده از این نوع گواهینامه‌ها هنگام وقوع حوادث رانندگی هم توقیف خواهد شد، ضمن‌آنکه هیچ حمایت بیمه‌ای نخواهند داشت و به مرجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی‌کند و هر گواهینامه‌ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه‌های رانندگی صادر شود بطور قطع جعلی بوده و جعلی بودن آن برای پلیس با رؤیت گواهینامه و استعلام سیستمی، بسادگی قابل تشخیص است.

او به شهروندان توصیه کرد که فریب جاعلان را نخورند و در صورت اطلاع از چنین مواردی، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.