سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کشاورزی بروجن

فرماندار بروجن از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

فتاح کرمی گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به طرح‌های کشاورزی شهرستان بروجن پرداخت شده است.

فرماندار بروجن تأکید کرد: امسال هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال طرح در راستای توسعه بخش اشتغال کشاورزی بروجن برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شد.

وی، تأمین گاز برای مجتمع‌ها و واحد‌های گلخانه‌ای را یکی از مهم‌ترین نیاز‌های کشاورزی بروجن دانست و افزود: هم‌اکنون پنج هزار هکتار از زمین‌های بروجن برای توسعه و ایجاد گلخانه در نظر گرفته شده که برای محقق شدن این برنامه به اجرای طرح‌های گازرسانی نیاز است.


بیشتر بخوانید


کرمی، احداث مجتمع و شهرک‌های کشاورزی، دامپروری و گلخانه‌ای را یکی از راهبرد‌های کشاورزی اعلام و اضافه کرد: هم‌اکنون عملیات شهرک‌های گلخانه گندمان، بلداجی، نقنه و بروجن با ۹۰ هکتار در دست اجرا است که برای هزار و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

وی ادامه داد: برای احداث مجتمع‌های دامپروری فردانبه، نقنه، سفیددشت و گندمان با ۱۳۷ هکتار اقدامات لازم به‌منظور دریافت مجوز و زمین انجام شده است.
کرمی گفت: هم‌اکنون ۱۱ سردخانه نیمه‌تمام به ظرفیت ۱۶۰ هزار تن در شهرستان بروجن در دست اجراست که با راه‌اندازی آن‌ها مشکل انبار سیب‌زمینی چهارمحال و بختیاری رفع می‌شود و ضایعات سیب‌زمینی کاهش می‌یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.