سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ خدمت غیرحضوری به مشترکان آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ارائه شد

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از ارتقا و بروزرسانی سیستم جامع خدمات مشترکان با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم خبر داد و گفت: ۲۲ خدمت مشترکان به صورت غیرحضوری قابل ارائه است.

فرهاد سرگلزایی در جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی به منظور ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت در شهر‌ها و روستا‌های زیر پوشش منعقد شده است.

وی افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه تمامی خدمات ۲۲ گانه آبفای سیستان و بلوچستان در سطح استان به صورت غیر حضوری و از طریق تمام دفاتر ICT روستایی و پیشخوان دولت ارائه می‌شود که گام دیگری در جهت سهولت ارتباط با مشترکان ساکن در شهر‌ها و روستا‌ها محسوب می‌شود.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هدف از ایجاد این اقدام را ارائه خدمات الکترونیک دولت، کاهش سفر‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم اعلام و گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی فراوان پهنه جغرافیایی استان، یکی از اولویت‌های اصلی این اقدام، ارائه خدمات مطلوب، افزایش رضایت‌مندی و سهولت دسترسی ارائه خدمات برای کلیه مردم ساکن در شهر‌ها و روستا‌های سطح استان است.

وی با بیان اینکه تمام خدمات مشترکان به صورت غیرحضوری و در بستر وب، نرم‌افزار موبایلی و سیستم پیامکی قابل ارائه است، افزود: این خدمت اقدامی ماندگار است که در پی آن سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به متقاضیان و مشترکان زیرپوشش در سطح استان ارتقا یافته است.

سرگلزایی افزود: به منظور ارتقا و بروزرسانی سیستم جامع خدمات مشترکان که یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های کشور است، نشست‌ها و جلسات متعدد کارشناسی بسیاری برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از چالش‌های شرکت در این حوزه، بایگانی اسناد در مراجعات حضوری مشترکان بود که امروز با الکترونیکی شدن ثبت اسناد این معضل نیز برطرف شده است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در گذشته، ارائه خدمات به مشترکان به صورت کاملا سنتی صورت می‌گرفت، یادآور شد: در سال ۹۸ اولین شرکت آب و فاضلاب در کشور که در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک گام برداشت و موفق به حذف قبوض کاغذی شد شرکت آب و فاضلاب استان بود که با این اقدام از مهرماه سال ۹۸ قبوض مشترکان به صورت پیامکی ارسال می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.