سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم بزرگداشت استاندار فقید آذربایجان شرقی

مراسم بزرگداشت مرحوم عابدین رضوی خرّم استاندار فقید آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

این مراسم صبح امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان در مصلای اعظم امام خمینی تبریز ترتیب یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم دغدغه خدمتگزاری به مردم را مشخصه ویژه مرحوم خرم عنوان کرد و افزود: سردار خرم تا لحظات آخر عمر خود بر خدمتگزاری پافشاری کرد.

سردار فدوی صبر و تحمل و شکیبایی و عمل به تکالیف الهی خود را از دیگر خصوصیات بارز مرحوم خرم دانست و گفت: آن مرحوم در طول عمر خود تکلیفی برای خودش تعیین نکرد و در هر جایی برایش تکلیف مشخص کردند آن را انجام داد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ماه آینده گفت: خبیثان عالم در ۴۵ سال گذشته بار‌ها درباره ما اشتباه محاسباتی کرده و در همه آن‌ها با شکست مواجه شده است و در صورت مشارکت پائین را آن‌ها را به اشتباه دیگری وادار می‌کند، اما با برگزاری انتخاباتی قوی یک پیروزی و افتخار دیگر به دست خواهیم آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه کشتار مردم بی‌دفاع غزه را شکست بزرگ دیگری برای جبهه باطل غرب خواند و افزود: ۹۲ درصد کشور‌های دنیا در ۱۱۰ روز گذشته علیه صهیونیست‌ها تظاهرات کردند و تصویر واقعی رژیم منحوس اسرائیل به جهانیان نمایان شد.

مرحوم عابدین خرّم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا ۳۰ دی ماه در بیمارستان امام رضا (علیه السلام) تبریز دعوت حق را لبیک گفت.

برچسب ها: استاندار ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.